tshirt

 
Proponuje transfer praw autorskich do multimedialnej grafiki (wzoru, etykiety – opakowania), znanej milionom, z pewnością pięćdziesięciu milionom osób. Grafiki, nie tylko znanej, ale kochanej. Ta marka, to świętość dla milionów Polaków. Propozycja, to wyłączne prawo rejestracji Znaku Towarowego (Polska) w określonych klasach towarowych przypisanych do danej branży w Polsce i/lub UE.

Czym jest nasze oznaczenie? Ma wiele warstw i działa na wszystkie zmysły (nawet w bliskiej przyszłości na smaki, link do filmu na dole strony). Dzisiaj to leki, ale jutro kosmetyki, kremy, słodycze, zapachy, przyprawy …

Nasze oznaczenie, grafika/logo (można je różnie nazywać, w zależności od wspomnień, czy skojarzeń tworzonych w umyśle patrząc na obrazek), to Zespół Wyobrażeń od strony społecznej, a technicznie, to korzyści finansowe, marketingowe, przewaga konkurencyjna. Dość trudne do opisania w krótkim tekście, ale chętnie o tym opowiem/wprowadzę w temat, a później wyśle opisy zarabiania na samym tylko skanowaniu kodu QR w jeszcze sklepie , później w domach, o wielokrotnym skanowaniu.

Tej Grafiki nie można podrobić, to po prostu wykluczone. QR kod jest na opakowaniach leków obowiązkowy właśnie po to, żeby uniemożliwić wprowadzenie do obrotu (aptek i hurtowni) podrobionych leków, Dyrektywa Fałszywkowa.

 
Grafiki te przedstawiają Bryłę Handlową: rysunek, ornament, kompozycję kolorystyczną, instalację artystyczne, wzory i formy przemysłowe, wzory użytkowe, znaki towarowe, formy przestrzenne, formy towaru i opakowania, nazwy handlowe, a także melodie i inne sygnały dźwiękowe. 

Grafiki te są Oznaczeniem Geograficznym. Oznaczenia geograficzne odgrywają szczególną rolę przede wszystkim w marketingu handlowym. Producenci, którzy wykorzystują je do oznaczania swoich produktów, podkreślają w ten sposób związek produktu z danym krajem, co często jest dla kupującego głównym czynnikiem podczas wyboru towaru.

Oznaczenia geograficzne mają więc za zadanie chronić zarówno odbiorcę, jak i producenta przed nieuczciwymi praktykami handlowymi polegającymi na oznaczaniu towarów znakami wprowadzającymi odbiorców w błąd, co do pochodzenia, rodzaju, czy jakości towaru.

Oznaczenia geograficzne są związkiem pewnego symbolu o treści geograficznej z towarem, który jest odbierany przez przeciętnego nabywcę jako zespół informacji o towarze, w tym zwłaszcza o jego pochodzeniu z pewnego miejsca geograficznego.

Z takiego opakowania mleko będzie lepiej smakowało. 

Kody QR są standartem ISO, są obowiązkowe na wielu produktach, są czytane przez 3,6 miliarda smartfonów, są czytane przez czytniki POS, zastępują także kod EAN. Mają nieograniczone możliwości.

Kody bezpieczne, z wielopoziomowym dostępem. Użytkownik będzie miał dostęp do wielu informacji: info o produkcie, gry i zabawy, konkursy, sklep, wygrane czy codzienna porcja wybranych informacji. Inaczej mówiąc mając dostęp do smartfona i jego geolokalizacja daje wiedzę o Użytkowniku. 

Chętnie wyjaśnię o co w tym chodzi i że to łatwiejsze niż się wydaje. Mało wiemy o kodach QR, a już całkiem mało, jak nimi zarabiać.  

Jak wyglądają jadalne kody QR? 

https://www.eurekalert.org/pub_releases/2018-02/uoct-nte020218.php

Przewiń do góry