Proponuje transfer praw autorskich do multimedialnej grafiki (wzoru, etykiety – opakowania), znanej milionom, z pewnością pięćdziesięciu milionom osób. Grafiki, nie tylko znanej, ale kochanej. Ta marka, to świętość dla milionów Polaków. Propozycja, to wyłączne prawo rejestracji Znaku Towarowego (Polska) w określonych klasach towarowych przypisanych do danej branży w Polsce i/lub UE.
Czym jest nasze oznaczenie? Ma wiele warstw i działa na wszystkie zmysły (nawet w bliskiej przyszłości na smaki, link do filmu na dole strony). Dzisiaj to leki, ale jutro kosmetyki, kremy, słodycze, zapachy, przyprawy …
Nasze oznaczenie, grafika/logo (można je różnie nazywać, w zależności od wspomnień, czy skojarzeń tworzonych w umyśle patrząc na obrazek), to Zespół Wyobrażeń od strony społecznej, a technicznie, to korzyści finansowe, marketingowe, przewaga konkurencyjna. Dość trudne do opisania w krótkim tekście, ale chętnie o tym opowiem/wprowadzę w temat, a później wyśle opisy zarabiania na samym tylko skanowaniu kodu QR jeszcze sklepie , później w domach, o wielokrotnym skanowaniu.
Tej Grafiki nie można podrobić, to po prostu wykluczone. QR kod jest na opakowaniach leków obowiązkowy właśnie po to, żeby uniemożliwić wprowadzenie do obrotu (aptek i hurtowni) podrobionych leków, Dyrektywa Fałszywkowa.
Grafiki te przedstawiają Bryłę Handlową: rysunek, ornament, kompozycję kolorystyczną, instalację artystyczne, wzory i formy przemysłowe, wzory użytkowe, znaki towarowe, formy przestrzenne, formy towaru i opakowania, nazwy handlowe, a także melodie i inne sygnały dźwiękowe.
Grafiki te są Oznaczeniem Geograficznym. Oznaczenia geograficzne odgrywają szczególną rolę przede wszystkim w marketingu handlowym. Producenci, którzy wykorzystują je do oznaczania swoich produktów, podkreślają w ten sposób związek produktu z danym krajem, co często jest dla kupującego głównym czynnikiem podczas wyboru towaru.
Oznaczenia geograficzne mają więc za zadanie chronić zarówno odbiorcę, jak i producenta przed nieuczciwymi praktykami handlowymi polegającymi na oznaczaniu towarów znakami wprowadzającymi odbiorców w błąd, co do pochodzenia, rodzaju, czy jakości towaru.
Oznaczenia geograficzne są związkiem pewnego symbolu o treści geograficznej z towarem, który jest odbierany przez przeciętnego nabywcę jako zespół informacji o towarze, w tym zwłaszcza o jego pochodzeniu z pewnego miejsca geograficznego.