Strona ta pokazuje potencjał możliwości i zastosowań w różnych obszarach gospodarki.
Prezentowane tu Znaki Graficzne, Marki i Znaki Towarowe w strukturze QR Code® zostały wykonane przez polskich autorów Spec & Trum i są ich wyłączną własnością. Kopiowanie i powielanie bez pisemnej zgody ZABRONIONE.
Ten Cyfrowy Symbol Polski wpisuje się w strategię budowy zintegrowanej platformy usług cyfrowych.
Dwukrotny wzrost wartości publicznej chmury obliczeniowej w 4 lata. Co dalej? Zgodnie z ostatnim raportem IDC, światowy rynek chmury publicznej w 2019 roku osiągnął wartość 233,4 mld USD i 26% wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
W Chmury przez QR kod.
„Chmura obliczeniowa jest dziś fundamentem dla wszystkich działań cyfrowych, na których polegają zarówno osoby indywidualne jak i przedsiębiorstwa, zwłaszcza w obliczu pandemii COVID-19 – mówi Rick Villars, wiceprezes odpowiedzialny za badania sektora ITC w IDC. – Do niedawna firmy mówiły o przejściu do środowiska chmurowego, które miało trwać nawet dekadę. Dziś chcą zakończyć swoją transformację w mniej niż połowę tego czasu – dodaje.”
NASK, czy ORLEN w kilka miesięcy sprzeda tysiące licencji na używanie tego znaku zarabiając miliard.
Wartość Rynku Kodów QR
Według firmy konsultacyjnej Future Marketing Insights światowy rynek kodów QR został wyceniony na kwotę 996,8 mln dolarów w 2018, a w okresie 2019–2027 spodziewany jest jego coroczny wzrost o 8,7%. Jaki wpływ wywarły kody QR na sektor logistyki? W niniejszej publikacji omówimy sposób wykorzystywania, cechy oraz zalety tych oznaczeń.
Publikując te dane nie mieli pojęcia jak pandemia rowine rynek QR kodów. Jeszcze nie ma nowych danych uwzględniających pandemię i rozwój QR kodów, ale można się śmiało powiedzieć że rynek jest wary 10 miliardów dolarów co najmniej.
Chiny w 2018 roku wygenerowały więcej pieniędzy kodami QR niż PKB USA w tym samym czasie.
Uproszczony opis budowy silnego wizerunku Polski oraz impulsu do rozwoju gospodarczego!
Cyfrowe Logo Polski to duma i nowoczesność, to tak jak dla Francji Concorde, A380, jak dla USA F16, czy 747. żaden kraj na świecie nie ma lepszego i bardziej funkcjonalnego, multimedialnego i interaktywnego logo.
Znak Towarowy - POLSKA™
Obraz znany wszystkim Polakom bliskim sąsiadom, oraz ludziom z najdalszych zakątków świata. Razem to pewnie 150 milionów ludzi. Każdy z nich ma smartfona i każdy umie zeskanować QR kod, który przeniesie go do Polski, pokazując walory przyrodnicze i atrakcje turystyczne, wskazując Konsumentom autentyczność produktów i źródło pochodzenia. Umożliwi zrobienie rezerwacji, zakup biletu.
QR Kod to nowoczesne i bardzo zaawansowane – doskonałe – narzędzie komunikacji, identyfikacji i płatności. Powszechnie znane i używane do różnych celów. Jest stosowane na całym świecie, nie zna barier językowych, ani ograniczeń terytorialnych. Obecnie 3.6 miliarda smartfonów posiada skaner kodów QR. Terminale POS są przystosowane do czytania kodów QR.
Cyfrowy Symbol Rzeczypospolitej Polskiej. Znak Towarowy – Polska ™
Spektrum Siły i Mocy! Świętość dla 60 milionów Polaków.
Dzisiaj producent sam może zdecydować czy na swoich produktach umieści kod kreskowy, czy kod QR
Orlen sprzedaje 14,5 miliona litrów kawy, to 50 milionów kubków, to 50 milionów potencjalnych skanowań. Potencjalnie to 50 milionów wydanych kuponów rabatowych na tysiące produktów, nie tylko na Orlenie. Każdy zrealizowany kupon to konkretna zarobiona kwota.
Skanujesz i w tym momencie masz na ekranie smartfona kupon rabatowy. Do zrealizowania tu i teraz, albo wyznaczonego dnia i sklepu, a nawigacja może Cię do tego sklepu zaprowadzić. Na każdej stacji i w miejscowości oraz godzine może działać inaczej, może promować i sterować sprzedażą, wydawać kupony, udzielać informacji, wyświetlać różne treści i reklamy.
Wartość sprzedaży detalicznej wód butelkowanych w Polsce jest bliska 6 miliardów PLN
Wodę można wprowadzić na rynek choćby jutro! Firma która już produkuje wodę zmieni tylko etykiety. Jeśli sięgniesz po wodę na Orlenie i ta będzie między innymi, którą kupisz?
Bierz udział w konkursach, ankietach, losowaniach, pobieraj kupony……
Poznasz skład produktu, producenta, zobaczysz film z procesu produkcji …
Licencje będą dostępne dla różnych produktów i producentów
Nie chodzi o zmianę logo, a o „uatrakcyjnienie” opakowania multimedialnym oznaczeniem. Marką znaną ponad 100 milionom ludzi na świecie.
O zakupie alkoholu decyduje opakowanie (84% badanych) To będzie HIT Exportowy. Rynek alkoholi w Polsce wart jest przeszło 30 mld złotych. O zakupie decyduje głównie etykieta i cena.
Chcesz mieć swoją markę wódki, czekolady, soku ..?
Butelki (opakowania) z multimedialną cyfrową etykietą (standard ISO), z unikalnym kodem QR dla każdej butelki uniemożliwiającym kopiowanie mogą zawierać różne informacje, w tym nawet dedykacje dla konkretnego odbiorcy. Po zakupie Smart Flasche sam będziesz mógł zakodować informację w etykiecie: nagrać film, wstawić zdjęcia, napisać życzenia … W trakcie „degustacji” skanując kod będzie można sprawdzić poziom nasycenia organizmu zawartością Smart Flaszki powtarzając wysłane przez system na smartfona np: no i cóż że ze Szwecji (już widzę bohaterów usiłujących przechytrzyć komputer!), aplikacja wskaże ile możesz jeszcze wypić i czas do zwałki, obliczy czas lewitacji regeneracyjnej, poda godzinę ponownego przystąpienia do dalszej degustacji i obudzi Cię w porę.
Kiedy już skończymy ten miły wieczorek (z piątku na wtorek), apka zrobi IDIOTENTEST wyłaniając zwycięzce pierwszego
Smart Flaschen Cup – Kattowitz 2020
Ten żartobliwy opis (scena z imprezy) oddaje prawdziwe możliwości oddziaływania na Konsumenta, butelka to jedynie przykład wspólnej zabawy i rodzącej się więzi z marką. Nikt nigdy nie zapomni ile było śmiechu. Już żadna impreza nie będzie smutna i wszyscy będą wiedzieć jaką flaszkę kupić na wieczór.
Od pralinek, perfum, wody i piwa, mleka i płatków śniadaniowych, słoików z masłem orzechowym, batonów i napoi energetycznych, koszulek, plecaków po logo na ręczniku i firankach …
Multimedialne Logo, które pociągnie za sobą setki firm. Firm Polskich.
Skanujesz i kupujesz bilet.
Jeden obrazek, w którym może rotować tysiące linków.
Skanuje przed wejściem by zobaczyć czym mnie dzisiaj zaskoczą! Na jaki produkt dostanę rabat. A może trafię wycieczkę na Dominikanę …?
Rabat Tu i Teraz!
Dziesiątki tysięcy produktów w jednym obrazku. NASK S.A. jest w pełni przygotowany do uruchomienia tego projektu.
NASK S.A. posiada gotowe rozwiązania.
Te proste rozwiązanie posiada nadzwyczajną moc oddziaływania na Konsumenta i na Widza. Daje siłę i dumę.
Sieć Poczty Polskiej obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych. Będziesz udzielał licencji na posługiwanie się Znakiem Towarowym innym podmiotom.
Proponowane rozwiązanie będzie przyjęte przez społeczeństwo i Konsumentów z ogromnym entuzjazmem
Według danych Instytutu Pocztowego – Poczta Polska wysyła rocznie 2,5 miliarda przesyłek listowych (2018). Koperty opatrzone Cyfrowym Logiem Polski, będą darmową reklamą walorów i atrakcji turystycznych Polski i innych dóbr naszego kraju. Linki umieszczone w logo będą napędzać gospodarkę i tak ważny dla nas ruch turystyczny.
Multimedialny znaczek pocztowy. Podkreślę, że nie jest możliwe podrobienie kodów QR.
Uniwersalność tego rozwiązania sprawia, że kody mogą być dedykowane dla różnych branż, czy administracji państwowej. To nowoczesność i Prawdziwa Cyfrowa Polska.
Optycznie to takie same obrazy, choć każdy z nich jest inny. Może ich być nieskończona ilość.
Nasze logo jest również etykietą na setki produktów. To Marka, którą zna 100 milionów ludzi najmniej. Znają ją dzieci i dorośli w Polsce i za granicą, znają Rosjanie, Ukraińcy, Niemcy, Czesi i Słowacy, trochę Francuzi i Anglicy. Razem to miliony Klientów. Trzeba zatem wybrać produkty które chcielibyśmy widzieć na półkach sklepowych z naszym właśnie Logo.
Ograniczenia w stosowaniu logo to jedynie nasza fantazja i prawo
Przemysł pamiątkarski będzie licencjobiorcą. Chodzi o to że możemy sprawić że niemal każdy przedmiot może być multimedialny.
Oznaczenie produktów to jednoczesna walka z podróbkami. Dotyczy to nawozów i olejów silnikowych. Oznaczenie produktów naszym logo uniemożliwia podrabianie. Zwłaszcza wówczas kiedy każdy konsument może swoim telefonem sprawdzić czy produkt jest zarejestrowany w bazie. Takie rozwiązania są stosowane w sprzedaży leków (dyrektywa fałszywkowa). Podrobione oleje silnikowe i nawozy to miliardy strat.
Rolnictwo szczególnie jest narażone na lewe oleje i nawozy. To z pewnością ogromne straty finansowe, ale też niebezpieczeństwo dla konsumentów.
Nasz kod posiada wiele warstw kodowania i skanowania. Dostępne informacje od konsumenta po inspekcje handlową, służby celne, czy sanitarne po systemy magazynowe. Można będzie sprawdzić czy akcyza zapłacona, czy KGO zapłacone… etc. Dzisiaj w ręku Kowalskiego jest smartfon z czytnikiem, jutro specjalny czytnik w telefonie może mieć inspektor. To skuteczna i prosta walka z podróbami!!
Cyfrowe Logo Polski, to magiczny obrazek do wielu zastosowań. Przykład koszulek, to jeden z tysiąca zastosowań jak zarabiać na multimedialnym logo.
Rynek koszulek piłkarskich to potęga. W 2016 roku Manchester United, sprzedał ich za prawie 230 milionów euro.
W naszych koszulkach będzie można oglądać piłkarzy, mecze online, Kubice na torze, Dakar, czy przełożone MŚ U20.
Każda koszulka, walizka, flaga, każdy przedmiot może mieć swój własny kod. Może to być dynamiczny link, adres @, numer telefonu. Moja walizka się już nie zgubi. Każdy będzie mógł sobie kupić własny QR KOD, to przewidziana oferta dla odbiorców indywidualnych. Oznaczą rzeczy dzieci jadących na kolonie i obozy. Trudno będzie coś zgubić 🙂
Jak sprawić by w „tydzień” powstało kilkanaście tysięcy sklepów polskich?
Ten plakat to sklep, zacznijmy od tego co możemy zrobić zaraz.
Podstawowy i powtarzalny zakup robiony 2 do 5 razy w roku: 10 kg cukru, zgrzewka mleka, 5L ojeju 10 kg mąki.
Takich „zestawów” mamy wiele i wiele razy w roku jest czas na takie zakupy: święta, urodziny, imieniny, rocznice.
Cukier prosto z cukrowni, mleko z mleczarni …, ten uproszczony sposób skrócenia łańcucha dostaw pokazuje rząd wielkości. Poczta Polska przywiezie do domu. Taki zakup to minimum 35 kilogramów. Będzie się opłacało wszystkim. Potrafimy posługiwać się kodami QR i to nimi będziemy płacić, będzie taniej. W ub roku można było iść na wybory i zamiast dowodu pokazać QR kod.
Wirtualne sklepy są nie tylko na monitorze komputera. Poprzez taką sieć możemy sprzedawać wiele różnych rzeczy, zabawki gabarytowe, quady i rowery i tysiące produktów, czy pożyczek bankowych naszych producentów, a sklep może być na każdej wsi, nawet najmniejszej. Każdy plakat ma swoje ID i każdy może sobie taki plakat z olejami czy nawozami z odbiorem na Orlenie zamówić i być sprzedawcą i mieć prowizję.
Budowa własnej sieci reklamowej.
Każda firma będzie mogła sobie kupić baner. Baner ma ID przypisane do Klienta. skanowania będą policzone. Policzone będą zakupy, interakcje, zrealizowane kupony rabatowe.
Lokalne agencje reklamy będą mogły skutecznie i efektywnie konkurować z dużymi sieciami reklamowymi, będą mogły efektywnie i bardzo elastycznie zarządzać lokalnym biznesem, wspierać i promować lokalnych producentów i handlowców, rzemiosło oraz płody rolne.
Będą sterować wydarzeniami kulturalnymi, czy imprezami.
Baner będzie mógł sobie kupić również Kowalski, właściciel sklepu czy samochodu. Taki baner będzie na niego pracował.
To proste działanie. Wchodzisz na stronę, logujesz się, wybierasz lokalizację, godziny, a nawet ilość skanowań – jeśli twoja oferta na dzisiaj to 50 kuponów rabatowych, to tylko tyle udostępniasz. Zatwierdzasz i tyle. Płacisz tylko za efekty!
To nic innego jak sieć afiliacyjna.
W zasadzie bezinwestycyjnie można „postawić” tysiące reklam w kilka tygodni w całej Polsce. Można okleić tysiące samochodów – mobilne reklamy – również za granicą. Każda reklama na siebie zarabia.
To promocja Polski w pełnym tego znaczeniu. Jeden obrazek i milony produktów, filmów, informacji w wszystkich języka świata. Jeśli Polska zostanie zeskanowana w Norwegi to w smartfonie będą informacje po Norwesku, na Węgrzech po Węgiersku. Magia połączenia smartfona, geolokalizacji i druku tradycyjnego.
NASK S.A może być firmą, która w tych trudnych czasach będzie lokomotywą dla gospodarki i promocji. Może mieć wpływ na bieżące wydarzenia gospodarcze z różnych branż. NASK S.A zarządzając proponowanym biznesem sprzeda tysiące licencji
This is the KING of the Trade Mark
Jak uprościć obowiązek oznaczania napojów alkoholowych?
Archaiczne banderole mogą być zastąpione nowoczesną multimedialną i multifunkcyjną naklejką papierową, czy foliową. Naprawdę, aż trudno sobie wyobrazić, że stosujemy metodę banderoli z lat siedemdziesiątych i ręcznie je naklejamy na dziesiątki milionów butelek importowanego wina . Jedna z najbardziej upierdliwych czynności branży alkoholowej. Pamiętacie totolotka z tamtych lat? Też miał takie uciapane klejem banderole.
Banderole, System Kaucyjny i Podróby
W jednym znaku.
TM – POLAND™
Proponowane rozwiązanie jest idealnym fundamentem do wprowadzenia systemu kaucyjnego.
System kaucyjny na opakowania jest niezbędny – uważa minister klimatu Michał Kurtyka
Zidentyfikujemy ostatniego użytkownika opakowania, akumulatora, czy opony leżącej w lesie, czy jeziorze nawet za dwadzieścia lat.
Trzeba wiedzieć, że każde zeskanowanie pozostawia w systemie Twoje dane: ID telefonu, numer telefonu, dane osobowe. Dzisiaj Polacy skanują QR kody skanerami pobranymi w sklepach google play, czy app story.
WŁAŚCICIELE TYCH SKANERÓW MAJĄ DOSTĘP do WSZYSTKICH NASZYCH DANYCH w SMARTFONIE !!!
Trzeba więc zbudować własny (dedykowany i tylko jeden) generator i skaner kodów QR.
Obrazek jest jednocześnie: opłatą akcyzową, recyklingową, KGO, oraz zawiera wiele innych obowiązkowych oznaczeń, jak data przydatność, dane producenta,
QR kod to protokół komunikacyjny. QR KOD to Certyfikat ISO Standard.
Wprowadzając do obrotu gospodarczego multimedialny znak opłat urzędowych w kilka miesięcy zniknie z rynku znaczna część towarów podrobionych i sprowadzonych z ominięciem opłat celnych ….
Przykłady zastosowań można mnożyć w nieskończoność …, ale nie od razu Kraków zbudowano…
1 – walka z podróbami
2 – System Kaucyjny
3 – akcyza i opłaty urzędowe.
4 – opłata produktowa
Ale przed tym wszystkim już jest, tu i teraz, Istnieje i funkcjonuje
MULTIMEDIALNE UNIWERSALNE I CYFROWE LOGO POLSKI
Nasze oznaczenia są mapą Patriotyzmu Ekonomicznego, oraz identyfikatorem uniemożliwiającym podrabianie i wprowadzenie do obrotu gospodarczego towarów podrabianych.
Rozwiązanie jest stosowane już w przemyśle farmaceutycznym. Funkcjonowanie systemu zapobiegającego wprowadzaniu sfałszowanych produktów leczniczych do legalnego łańcucha dystrybucji oparte będzie na mechanizmie, w którym każde opakowanie produktu leczniczego objętego systemem posiadać będzie unikalny, QR kod. Kod ten umożliwi weryfikację produktu na wszystkich etapach obrotu, od producenta poprzez hurtownię i aptekę aż do wydania go pacjentowi. Producent po umieszczeniu kodu na opakowaniu zobowiązany będzie do wprowadzenia go do ogólnoeuropejskiej centralnej bazy informatycznej. Dyrektywa Fałszywkowa
Z tytułu wprowadzenia Cyfrowego Logo Polski do obrotu gospodarczego do budżetu wpłyną miliardy, a w lasach nie znajdziemy miliona zużytych opon ani pojemników po olejach, czy innych opakowań.
Każdy produkt, czy partia może być oznaczona specjalnym QR kodem. Na etapie produkcji numery są umieszczane w bazie. Nawet po latach znalezione opakowanie w lesie, jeziorze będzie można zeskanować telefonem i sprawdzić jego pochodzenie.
Logo Polski do zadań specjalnych: akcyza, KGO, cło, recykling, opłaty produktowe, podatki, VAT
Obecnie prawie 90% osób korzystających z urządzeń mobilnych ma dostęp do szybkiego internetu. W dodatku z kodów QR korzysta aż 2,71 miliarda użytkowników. W dodatku rynek kodów QR gwałtownie rośnie. Wedle danych Juniper Research, do 2022 roku smartfony wykorzystają ponad 5,3 miliarda kuponów z kodem QR, a 1 miliard smartfonów uzyska do nich dostęp. Korzystamy z nich w restauracjach, na zakupach, a nawet w bibliotekach i to coraz częściej. Kody QR wciąż przynoszą zatem oczekiwane rezultaty, poza tym ciągle możemy kontrolować ile razy został on zeskanowany. (informacja pochodzi z przed pandemii – dzisiaj kody są wszędzie).