inpost

Być bliżej Widza już nie można. „..lokalny kontent który jest bliski widzom i odzwierciedla ich świat ..”. 

Strona ta pokazuje potencjał możliwości i zastosowań w różnych obszarach gospodarki. Nowe legalne możliwości śledzenia Smartfonów, targetowania treści i dystrybucji do nich informacji.

Prezentowane tu Znaki Graficzne, Marki i Znaki Towarowe w strukturze  QR Code® zostały wykonane przez polskich autorów Spec & Trum i są ich wyłączną własnością. Kopiowanie i powielanie bez pisemnej zgody jest ZABRONIONE. 

Do 2025 roku płatności za pomocą kodów QR używać będzie 2,2 mld ludzi.
Liczba użytkowników kodów QR do płatności wzrośnie o 700 mln do 2025 roku. Z funkcji tej korzystać będzie blisko co trzeci posiadacz smartfona – tak wynika z badania Juniper Research. Obecnie kodami QR na całym świecie płaci 1,5 mld ludzi. Do końca 2025 roku za pomocą kodów QR użytkownicy dokonają płatności na kwotę ok. 2,7 biliona dolarów – co ma stawić ok. 22% wartości wszystkich płatności. Obecnie za pomocą kodów QR realizuje się ok. 8% transakcji na całym świecie. Kluczowe dla rozwoju tego segmentu rynku są partnerstwa na rynkach rozwijających się.
źródło https://fintek.pl/do-2025-roku-platnosci-za-pomoca-kodow-qr-uzywac-bedzie-22-mld-ludzi/

Są to jedyne takie grafiki w świecie a my jesteśmy autorami i właścicielami. My to wymyśliliśmy.

Paczkomaty, to przykład jeden z wielu jak może być.

Polega na tym, że na wielu, Paczkomatach, billboardach, pojazdach, przedmiotach i opakowaniach będzie (może być) ten sam QR kod w kształcie polski. Ten sam tylko optycznie bo tak naprawdę każdy będzie inny. W każdym z nich ( na serwerze)  będą tysiące dynamicznych skróconych rotujących linków (to proste). Czyli stoi kilka osób i razem skanują i może być tak, że każdy z nich będzie widział coś innego. I w każdym Qubrazku będzie coś innego. I bardziej lokalnie się nie da!

Po zeskanowaniu w tej samej sekundzie dostanie na Smartfona kod rabatowy, treść, info , np: zniżka do CCC, jeśli CCC jest blisko to apka zapyta, czy chcę wykorzystać ten kupon teraz, jeśli tak, to potwierdzasz i nawigacja prowadzi Cię do sklepu.

 Kupon rabatowy, to znany mechanizm prawda?

Wcale nie taki znany, choć to najczęściej wpisywane słowa w Google.

Obecnie prawie 90% osób korzystających z urządzeń mobilnych ma dostęp do szybkiego internetu. W dodatku z kodów QR korzysta aż 2,71 miliarda użytkowników. Rynek kodów QR gwałtownie rośnie. Wedle danych Juniper Research, do 2022 roku smartfony wykorzystają ponad 5,3 miliarda kuponów z kodem QR, a 1 miliard smartfonów uzyska do nich dostęp. Korzystamy z nich w restauracjach, na zakupach, a nawet w bibliotekach i to coraz częściej. Kody QR wciąż przynoszą zatem oczekiwane rezultaty, poza tym ciągle możemy kontrolować ile razy został on zeskanowany.

500 tysięcy ludzi dziennie korzysta z Paczkomatów. Pewnie blisko 100% to zakupy w internecie. Wielu z nich nawet nie wie, że mogą mieć zniżkę/kupon. A zniżka właśnie leż na Paczkomacie. Wystarczy ją zeskanować i pobrać.

Sieć Paczkomatów może być sklepem z potencjałem kilku milionów Klientów/dzień w skali całej sieci.

  5 milionów dziennie będzie skanować kody. Online będzie wiadomo ile razy i gdzie kody są skanowane.

Sprzedaż reklamy w tym obrazku może kosztować już od kilkunastu zł, a reklamodawca będzie mógł precyzyjnie określić miejscowość, godzinę emisji, wiek odbiorcy, zainteresowania, preferencje. Będzie mógł dodać reklamę samodzielnie jak ogłoszenie na OLX’ie. Wybrać nośnik, godzinę ilość skanowań.

 Osoba skanująca ma możliwość udostępnienia Kodu Rabatowego (lub info) whatsapp’em, sms’em, @, lub w jakikolwiek inny sposób drugiej osobie lub kilku osobom jednocześnie zwielokrotniając odwiedzalność oferty, a tym samym szanse na sprzedaż

 Ten model sprzedaży skróci łańcuch dostaw. Producenci będą mogli prowadzić sprzedaż prosto z fabryki do Klienta. 

Skanowanie będzie działać (mentalnie) jak zdrapka. Skanujesz i zawsze coś masz:  10, 30, 50 czy nawet 200 zł, a nawet 1000. Możesz wygrać Mini Cabrio, czy wycieczkę do USA , albo 20 GB, czy Netflixa na miesiąc za free. Nie za każdym razem dostaniesz kasę/kupon. Raz kasa, raz info, że ślisko na drodze, a że wypadek, a że będzie festyn w Twojej parafii, a że cyrk przyjechał, że rura na osiedlu pękła itd, zaproszenie do baru, czy na dyskotekę. Kto wprowadzi te dane? Co jeśli nie chcę kodu który dostałem? Udostępniam sms’em, czy Whatsapp’em znajomym. To fajna fajna zabawa. Ktoś skorzysta, a Pani Prowizja znajdzie drogę do Twojego domu 🙂

Każdy skan to wygrana (to jak zdrapka), to pieniądze, to kupon rabatowy, to wygrana wycieczka, pralka, czy 500 złoty w różnych konkursach, grach i zabawach organizowanych przez setki, czy tysiące firm i organizacji.

Anglia. Najnowszy raport roczny Camelot wykazał, że segment zdrapek i gier online z natychmiastowymi wygranymi wygenerował sprzedaż w wysokości 3,12 mld funtów w ciągu 12 miesięcy (kwiecień 2018 – marzec 2019), czyli o 290 mln funtów więcej niż rok wcześniej i stanowi ponad 43% całkowitej sprzedaży loterii. Zdrapka w Polsce to 2 miliardy rocznie. 

 

„W opublikowanym dziś przez Narodowy Bank Polski raporcie na temat rynku kart w II kw. 2019 r. znajdują się interesujące dane na temat wzrostu popularności usługi cashback w Polsce. Przypomnę, że polega ona na możliwości wypłaty gotówki ze sklepowej kasy przy okazji płatności kartą. Bank centralny doniósł więc, że w okresie od kwietnia do czerwca skorzystaliście z cashbacku 5,1 mln razy. Wypłaciliście w ten sposób ok. 611 mln zł – po raz pierwszy więcej niż 600 mln zł w kwartale. To znacznie więcej transakcji niż w poprzednich okresach. Np. w I kw. bieżącego roku transakcji cashback było 4,46 mln a w II kw. ubiegłego roku – 4,5 mln.

Cashback ma olbrzymi potencjał, a określa go wielkość rynku e-commerce. Według najnowszych raportów do 2020 roku rynek ten może osiągnąć wartość nawet 70 mld złotych w samej tylko Polsce.

Ceneo.pl to najniższy na rynku koszt zdobywania zamówień on-line

Koszt pozyskania zamówień to zawsze jedna z kluczowych pozycji na liście wydatków sklepów internetowych. Najlepiej zarządzane sklepy internetowe współpracujące z Ceneo.pl w modelu CPC notują taki koszt poniżej 2% wartości zamówienia. Należy podkreślić, że poziom konwersji w Ceneo.pl wynosi 4,5%. Warto pamiętać, że kluczowy wpływ na sprzedaż ma również to, z jakich narzędzi promocji korzysta sklep, oraz sezonowość oferty i kategorii, do której należy produkt. Nie bez znaczenia pozostaje także zaangażowanie samego sprzedawcy w cały proces.
Serwis Ceneo.pl oferuje sprzedawcom także usługę KUP TERAZ, czyli współpracę na zasadzie marketplace, która rozliczana jest w modelu CPS. W tym przypadku koszt pozyskania zamówienia wynosi średnio 4% wartości zamówienia. To dwukrotnie mniej niż oferują inne polskie serwisy e-commerce i aż czterokrotnie mniej w przypadku zagranicznych platform. Ceneo.pl jest w stanie zaoferować sprzedawcom takie warunki, ponieważ od 15 lat konsekwentnie udowadnia klientom, że zakupy w sieci są bezpieczne i wygodne. Użytkownicy serwisu to osoby, które są zdecydowane na zakupy on-line. Dowody?

Ceneo.pl generuje sprzedaż o wartości ponad 400 mln złotych miesięcznie Ceneo.pl to obecnie pierwsza w Europie porównywarka internetowa pod względem liczby wizyt klientów, jak wynika z danych serwisu SimilarWeb. Każdego miesiąca serwis odwiedza ponad 23 miliony użytkowników. Ceneo.pl prognozuje, że do końca 2020 roku jego użytkownicy złożą w sklepach internetowych 395 mln wizyt. To, co wyróżnia użytkowników Ceneo.pl od innych, to fakt, że są to osoby kupujące regularnie w sklepach internetowych i zdecydowane na zakup.

To te same kody. Taka mała różnica.

trump 5

Jak to zrobić ..?
1 – Okleję kilkadziesiąt Paczkomatów w Warszawie i użyje grafik różnych państw. Art InPost w prawdziwym wydaniu. Międzynarodowa wystawa grafiki użytkowej. Multimedialne obrazy rozdające pieniądze, bilety, kupony, prezenty…. 

Zeskanuj i weź 50 zł (skanowanie QR kodów to pełny monitoring działań, a więc precyzyjne dane: kto, gdzie kiedy jakim telefonem). Powiedzą o tym wydarzeniu wszystkie media. Będzie głośno i hucznie! 

2 – Zapowiem oklejenie wszystkich Paczkomatów w Polsce i za granicą multimedialnym obrazem Polski.

3 – Sprzedam dziesiątki tysięcy abonamentu dla firm i dla osób prywatnych.

4 – Sprzedam tysiąc licencji na mobilne przyczepy, które będą wsparciem sieci „Rozdawalni Kuponów Rabatowych”

5 – Sprzedam licencję na używanie tego znaku jako etykiety na różne produkt
 
„Rozdawalnia Kuponów” – każdego dnia w formie kuponów rabatowych rozdamy dziesiątki milionów złotych. Kilka procent z tych milionów w formie prowizji wróci za wykorzystane kupony rabatowe.
 
„W 1893 roku Asa Griggs Candler oraz Frank Robinson zarejestrowali znak towarowy Coca-Coli w amerykańskim urzędzie patentowym. W celu rozwinięcia swojej firmy i maksymalizacji zysku postanowili jako pierwsi użyć do tego kuponu rabatowego, za pomocą czasopism oraz poczty rozprowadzili tysiące kuponów na darmową butelkę Coca-Coli. Mimo liczby darmowych napojów jaka została wtedy rozdana, firma osiągnęła sukces, a w jej ślady poszło wiele znanych firm wykorzystując zalety kuponów rabatowych.”
 
To nie tylko kupony rabatowe, to sieć dystrybucji informacji, sieć sprzedaży, automat generujący pieniądze!
Mamy gotowe systemy informatyczne na najwyższym światowym poziomie do obsługi milionów rekordów.
  

Jeden obrazek, kilka funkcji, dziesiątki zalet, setki możliwości, tysiące zastosowań, miliony interakcji, miliardy odbiorców, uniwersalny język, nieograniczony zasięg, bez terminu ważności, z wieczną gwarancją …Excellent Digital Logo – Spectrum of Strength and Power!

Zjawisko to obejmuje zbyt szerokie spektrum, abyśmy mogli je szczegółowo opisać.

„Ten Obrazek jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiadomo co Ci się trafi”

  

14 proc. sprzedaży w sieci generują programy partnerskie.

Do 2020 roku wartość rynku afiliacyjnego wzrośnie do prawie 7 miliardów dolarów – to ponad 1,5 miliarda więcej niż w roku 2017 – wynika z najnowszego raportu branżowego portalu Interaktywie.com, któremu patronuje Business Insider Polska.

Najnowszy raport o sieciach i programach partnerskich

 

Dlaczego rok 2020 jest rokiem kodów QR.? 

Wraz z siejącym spustoszenie nowym koronawirusem na ratunek przyszły rozwiązania oparte na QR Code.
Chiny wykorzystały kody QR do filtrowania odwiedzających w punktach kontrolnych. Singapur używa kodów QR, aby zapewnić odwiedzającym bezkontaktowe wejście i ułatwić śledzenie kontaktów przez społeczność. Na całym świecie kody QR są używane w dostawach zbliżeniowych, odbiorze zbliżeniowym i, co najważniejsze, płatnościach zbliżeniowych.
Biorąc pod uwagę wzrost zapotrzebowania na bezpieczny sposób angażowania konsumentów, oczekuje się, że rynek kodów QR ulegnie ogromnemu wzrostowi. https://blog.beaconstac.com/2019/02/why-2019-is-the-year-of-qr-codes/

Od 23 stycznia do 6 maja, czyli w czasie największych zachorowań na koronawirusa, instytucje, firmy i indywidualni użytkownicy użyli kodów QR w WeChat ponad 140 miliardów razy!

Nie tylko znane marki pochyliły się nad kodami. Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie w kwietniu tego roku rozpoczął proces umieszczenia kodów QR na wszystkich przystankach pierwszej strefy cenowej. Po zeskanowaniu kodu użytkownik jest odsyłany do strony prezentującej pełny rozkład jazdy dla wszystkich linii komunikacji miejskiej. Jak można przeczytać na stronie UM w Warszawie, „pasażer może łatwo zorientować się, który autobus przyjedzie najszybciej czy też o której będzie ten, na który czeka, bez konieczności przeglądania wielu rozkładów w gablocie przystankowej.” Podobne działania zostały podjęte w innych polskich miastach m.in. w Poznaniu, Kielcach.

Kody graficzne coraz częściej są wykorzystywane na wszelaki sposób, ale czy to również oznacza, że są potrzebne i przynoszą efekty? Z raportu „2020 Pandemic and the QR Code Economy” przygotowanego przez chińską firmę technologiczną Tencent, wynika, że tak. Korzystanie z QR kodów w komunikatorze WeChat wzrosło o 25,86% w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku. Od 23 stycznia do 6 maja, czyli w czasie największych zachorowań na koronawirusa, instytucje, firmy i indywidualni użytkownicy użyli kodów QR w WeChat ponad 140 miliardów razy!

Z kolei raport Grand View Research szacuje, że globalny rynek płatności bezdotykowych, w tym również poprzez QR kody, ma wynieś 4,68 bilionów dolarów do końca 2027 – to wzrost o 19,8% w stosunku do 2020 roku.. 

Digital QR Italy Code Country QR Code Digital
Przewiń na górę